vineri, 1 martie 2013

1 Martie


 For You Mother..

Fie ca acest martisor sa iti aduca, odata cu primele zambete ale primaverii, multe realizari, indeplinirea tuturor viselor, multa fericire si numai bucurii.


Daca as avea o singura floare pentru fiecare clipa cand m-am gandit la tine, m-as plimba in propria gradina. Celei care imi indeplineste toate visele. Felicitari de Martisor!

Felicitari pentru cea mai importanta persoana din viata mea. Tu esti raza de soare din viata mea, esti lumina din intunericul vietii mele. Te iubesc mai mult decat viata mea, tu esti totul pentru mine. Iti multumesc ca-mi esti alaturi "la bine si la greu".

O primavara cu multa bucurie
Un ghiocel din inima mea, o primavara din sufletul tau !

O primavara plina de dragoste !
O primavara superba pentru o fata superba !
De 1 Martie pentru tine cu multa dragoste .1 Martie cu multe, multe petale de fericire .

Sa porti mereu primavara in suflet.
Priveste in jurul tau. Comunica. Zambeste. Viseaza. Primeste un Martisor! 


De 1 martie iti daruiesc toata dragostea mea, tot ce pot sa iti ofer, inclusiv inima mea care bate pentru tine din prima zi cand te-am vazut. Primeste-le in dar... 


Odata cu primavara sper ca sufletul sa-ti infloreasca ca un ghiocel... sa radieze ca un soare... sa ofere caldura si iubire.. si nu in ultimul rand sa ramana mereu tanar. Un martisor mic si dulce pentru o fiinta deosebita! 


Cu drag de martisor, primeste primavara in sufletul tau, si fie ca acest anotimp sa iti aduca in viata ta implinire si noroc, fericire si iubire si nu in ultimul rand caldura sufletesca de la cei dragi. Iti doresc o primavara frumoasa! 



Acum in prag de primavara iti trimit in dar de martisor, sufletelul meu pentru a-i tine de cald inimioarei tale, si fie ca spiritul acestui anotimp plin de caldura sufleteasca, si zambete sa te insoteasca in viata pretutindeni ! 


O primavara frumoasa, plina de soare, sanatate si numai bucurii!
Cu multa dragoste, Martisor


Iti doresc o Primavara frumoasa, insorita, plina de caldura si dragoste!


Cu o vreme atat de trista decat parfumul primaverii si al tau ma mai tine in viata. Atunci cand te vad durerea mea se transforma intr-un ghiocel


Sper ca ziua ta va fi o raza de soare si ca florile vor umple casa cu ganduri vesele.
Iti multumesc ca m-ai adus pe lume!


Iti multumesc ca intotdeauna m-ai ajutat sa-mi aduc aminte ce e important in viata..si astazi..esti tu!


Esti cea mai buna!
Iti multumesc pentru tot ceea faci si pentru tot ceea ce esti.
Mama, esti cea mai buna! 


Iti multumesc ca ai fost tot timpul acolo pentru mine.
Sper ca ziua ta va fi o raza de soare si ca florile vor umple casa cu ganduri vesele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu