duminică, 3 februarie 2013

Nu-mi place,dar îmi place..))

  •  Nu-mi place să plâng,dar îmi place să plâng de bucurie.

  • Nu-mi place când e frig afară,dar îmi place iarna.

  • Nu-mi place canapeaua,dar îmi place patul.

  • Nu-mi place căldura,dar îmi place vara. 

  • Nu-mi place să mă plictisesc,dar îmi place să gândesc.

  • Nu-mi place să mă trezesc devreme,dar îmi place mirosul dimineţii.

  • Nu-mi place singurătatea,dar îmi place aglomeraţia.

  • Nu-mi place școala,dar îmi place la școală.

  • Nu-mi place să pierd,dar îmi place să încerc.

  • Nu-mi place minciuna,dar îmi place sinceritatea.

  • Nu-mi place ura,dar îmi place pacea.

  • Nu-mi place să mă întristez,dar îmi place să mă bucur. 

  • Nu-mi place să gîndesc,dar îmi place să-mi scriu gîndurile.    

    Acest articol l-am elaborat ca să spun câteva lucruri despre mine...

     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu